duminică, 14 iunie 2009

anticrist

nu, nu incerc sa vorbesc despre mine din nou...
:))

e vorba de filmu lui lars von trier.
scandal scandal fratilor, dar hai s-o recunoastem: omu e un geniu in felul lui (ciudat, masochistic si, probabil, frustrat sexual.....)
scena de inceput ar fi fost perfecta daca nu-mi arata prim-planul actului sexual....ce, noi nu ne dadeam seama ca aia si-o trag???
....
ma rog...
....
filmul in sine, este plin de simboluri, poti interpreta si rasinterpreta pana nu mai ai idei.
revin din nou la secenele grotesti, pentru ca pana la urma, asta era problema filmului. asta era scandalul. dap, sunt exagerate. nu. sunt hiperbolizate. si eu una nu le vad rostul la unele dintre ele. adik, de ce trebuie sa-mi arate mie prim-plan, din nou, ca isi taie dementa clitorisul?? de ce...? io nu-mi dadeam seama ca asta face daca imi arata doar ca se duce cu foarfeca in zona aia??...si mai sunt vro doua (pe putin) care sunt explicite pana la refuz dar hai sa trecem peste.
.....
e bine facut. e foarte bine facut. desi, exact punctul culminant, momentul declansator al macabrului nu-mi este foarte bine definit...vreau raspunsuri!...
....
oricum, ideea e urmatoarea: te-a facut sa te ingrozesti? te-a scarbit? ai inteles oroarea, dementa, nimfomania, frustrarea, durerea....le-ai inteles? ai continuat sa vorbesti despre filmul asta chiar si dupa 2 zile?? da... atunci von trier si-a atins un scop....care era insa?


recomandat tuturor, chiar si celor slabi de inima

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu