vineri, 17 iulie 2009

Gossip Girl vs UNICEF

as fi vrut sa pot si eu sa-l urmez pe cata, sa gandesc frumos ceea ce vreau sa scriu pe blog, dar nuuu, eu nu pot decat haotic....eu trebuie sa ma asez in fata ecranului, cu 'foaia alba' in fata, sa-mi frec ochii si sa ma gandesc macar la un inceput....ca de acolo vad eu....driftez....
dar uite k am scris si un inceput si tot blank sunt.
nu pot decat sa spun k Gossip Girl = bleah...si gata, gusturile nu se discuta.
da?
k nici voi n-ati vrut sa va uitati la Angels and Demons pe motiv k ce? e prea plictisitor? k va sperie? k nu va plac voua aventurile de genu. da pe mine vreti sa ma fortati sa ma uit la combinatia ratata dintre The OC si Sex and The City.
oooof. mi-am promis o data k voi incerca sa nu 'ma iau' de preferintele prietenilor mei, dar totusi....enough is fucking enough. (ce mi-ati facut voi cu Twilight no sa uit cat oi trai - la intalnirea de 10 ani primu lucru pe care-l fac va fi sa va tip in urechi 'tuailaaaaaaiiiit')....
....
in a different key
vorbeam zilele trecute cu un tip din Scotia si ma intreba daca sunt pasionata de motociclete...io, de cand din 2004 cu 'seria' Long Way Round', moarta dupa motoare...zic, uhm duh sure. si ce-mi zice tipu (care btw are vro 38 de ani, casatorit, copii - all inclusive ce sa mai): ca ar vrea sa 'calce pe urmele' lui Charley si Ewan si sa faca ori traseul Long Way Round ori pe cel Long Way Down (daca va simtiti pe dinafara, mama wiki). si de aici incepe o intreaga discutie pe durata unor ore in care eu (like, who the fuck am I to help HIM to decide but) ii dadeam sugestii. pana la urma a zis sa inceapa cu cel mai mic continent. sa faca Australia pe motor timp de nush, 2 saptamani. si dup-aia s-o ia usor pana vede tot ce poate vedea. cu motoru. ok. toata polologhia asta duce la ceva. ca omu isi urmeaza un vis. poate n-o sa-i iasa dar cel putin incearca. si nu numai ca se distreaza el, dar toata 'excursia' o va presara cu mici intalnari UNICEF pe unde apuca. ceea ce mi se pare un gest 'mic pentru om dar mare pentru omenire'.
daca viata asta care si-asa e scurta a dracu! nu s-ar limita la nevoile egocentriste de supravietuire ale omului, si fiecare dintre noi ar 'sacrifica' o singura zi din existenta noastra pentru cel ce are nevoie de ajutor - voi folosi fraza clicheu- lumea ar fi un loc mai bun.
ah idealismul asta! la dracu cu el...
sa ne uitam la Gossip Girl mai bine!

noapte buna ca si-asa m-am uitat la ceas si era 3.33

Un comentariu:

  1. whhhaaaaaaat? you don't like gossip girl?
    yeah, me neither. i have watched it though. that's why i stopped.

    RăspundețiȘtergere