duminică, 17 ianuarie 2010

the beat of the drum

este surprinzator cat de repede obosesc...
mi-am promis k anu asta nu voi pune gura pe cafea inainte de plecatu la scoala...
imi tin promisiunea dar asta inseamna sa fiu zombie...
o leguma pe 2 picioare...
invatat pentru scoala=note, invatat pentru BAC=yuck, invatat pt admiterea nr1=wtv, invatat pt admiterea nr2=incitant dar sinucigas de greu.
iar pt admiterea nr2 sunt si vesti bune si vesti rele...
nu las vestile rele sa ma demoralizeze si imi continui munca...scenarii iar scenarii, filme, comentari, poze, creat filme...
si pana in toamna va trebui sa fiu o adevarata enciclopedie....etc etc etc...

si daca inainte mai ziceam 'noroc cu x muzica nou descoperita', acuma nici muzica n-o mai pot asculta fara sa ma gandesc cum s-ar potirivi x melodie in film...despre ce ar putea fi filmu?...etc etc etc....
cartea pe care o citesc momentan, Septembrie de Rosamunde Pilcher imi creeaza niste dureri de cap ce n-ar trebui sa existe. si asta doar pentru ca in timp ce citesc imi imaginez ecranizarea...*sighs*...

astept cu infrigurare meschina vacanta intersemestriala....ca sa ma pun la punct cu toate filmele adunate si nevazute...

Mina, 30 Seconds to Mars, Mumfold & Sons, Placebo, the Runaways, Jazzamor, Ben Harper (vechi si noi)
Morning Yearning - videoclip regizat de Heath Ledger
The Summit - geniala idee 30 Seconds To Mars
Hero - cu Jet Li....absolut superb...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu