duminică, 28 decembrie 2008

hai punem de-un spritz?

hai tine-te bine ca p-asta n-o stiai!
ai auzit de noua idee a elenutzei?
eh cum nu?
aia mha prin care schimba ea toata romania....
asa vezi ca-ncepe sa revina?
da stai ca asta nu e tot....
eh na acuma si tu nu ma mai intreba atatea de-odata ca pierd siru....
da da !
dar cum sa nu ti-am spus ca vine la noi.
pai nu, am pus-o pe nevasta-mea sa faca un ciolan.
heheeee, pai da cum sa nu, am tinut minte ca asta e preferatul tau.
si ia zi-mi, aduci tu vinuletzu?
pai nevasta-mii ii place ala de cotnari.
io?
io cu murfatlaru taica...ala da vin!
da ce-mi vii cu idei din astea?
ma stii pe mine om cu fitze?
ah, pai asta era in vremurile bune, cand mergeam cu base la un spritz.
eh da ia mai da-o dracu de politica. ce io n-am dreptu la sarbatori?
si ce daca economia tarii e in mainile mele?
hai mai lasa-ma ca m-am enervat si stii ca stau prost cu tiroida. si-mi provoaca diabet.
pai da ce, vrei sa nu pot sa mananc ce vreau?
hehe, pisicher mai esti mha!
hai bine, zi-mi cum sta treaba cu elenutza.
da vii tu cu vinu, da?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu