luni, 29 decembrie 2008

poop genesis

it started with poop! dusul nostru are Crize de identitate; crize de ras! Cand ne vede ca facem dush, refuleaza de ras.

am ajuns si orasul ne-a intampinat cu mici pachetele de Merit (pentru cacatofobi=tigari).
cacatogeneza

in prima zi noi am zis: sa se faca cacat! masa tremura de frica dushului. de ce este marea atat de departe de noi? de frica dushului.

in a doua zi dushul a decis sa fie tru: "nu mai vreau sa fiu fecior, imi trebuie niste CULOri. mai mancati si voi capsuni ca sa am si io prima CULOare a CURcubeului"

*razbunarea dushului (Poop Revenge): sa ia rolul veceului.

Miha negociaza cu dushul: stiu ca MERIT sa te razbuni pe mine, dar lets not start a dush fight, nu ma colora.

Sambata dumnezeu a decis sa creeze un dusman al Dushului si i-a dat 6 gauri. numarul nu este ales aleatoriu.

Duminica s-a hotarat sa faca o pauza. Mi s-a luat de atata cacat, si-a zis el.

Daca apar manifestari neplacute adresati-va Sfintelor Cele 6 Gauri. daca ele va vor inruma pe calea gresita (NB: calea PIxPI-ului), adresati-va dushului. el va va indruma pe cala buna a Cacatului.

"Mama nu mai pot! numai cacat am in cap!" zise Cris.

"stati aici si radeti de cacatul vostru si dupa aia ducetiva dincolo sa vedeti cum se aude"-anonim

"nu mai pot sa respir! mi-a luat cacatu aeru!"-Roxy

concluzia zilei: din cacat vii, in cacat te intorci....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu