duminică, 8 martie 2009

vamp era

traind in era vampirilor, ce m-am gandit eu...hai sa nu ne limitam doar la saga twilight....am trecut la ceva mai heavy...the vampire chronicles...vazut filmu interview with the vampire, vazut queen of the damned (care, dupa parerea mea este cel mai bun film in materie de vampiri....traiasca townsend). mi-am luat toate cartile, nu doar primele 3...in pdf, in audiobook, doar doar sa le citesc mai repede...

revenind la queen of the damned, k e cel mai recent (re)vazut...pe langa faptul k povestea e sadic de originala si interesanta, muzica ajuta intr-atat incat te face sa iti blochezi mintea numai la film...rock goth phychedelic, hard...you name it....e acolo...e marfa...e dureros...

twilight filmu....hmmm....citind toate cartile, nu-mi mai place filmu...parca ii lipseste ceva...(ma rog, io cam stiu ce-i lipseste dar sa nu intram in detaliul asta)....meyer se pricepe ce sa mai ... ce a creat ea in saga asta este o adevarata alta lume...(cam ce a facut si rowling cu potter, doar k acolo e parca si mai si)...unele lucruri sunt cei drept absurde si penibile...dar balanta se inclina favorabil...

kristen stewart...n-a jucat fata in prea multe filme, dar le-am vazut pe toate...incepand cu panic room (rol de debut poate si cel mai bun...) si sfarsind cu twilight (sa nu pun la socoteala adevntureland pe care nu l-a scos ink)...le-am analizat pe toate...are what it takes tipa...dar parca fiecare rol il joaca intr-un fel...la fel...are anumite semnaturi de care nu scapa...mimica fetei, gesturile....poate k si rolurile se aseamana intre ele...cine stie...fierce people e alt film bun...

ma rog....
se stie: cartile sunt intotdeauna mai bune decat filmele....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu