joi, 1 ianuarie 2009

ce mai e nou....?

hai la multi ani.
si la multi bani.
io va urez si sanatate.
ia hai sa stam noi sa meditam putin.
hmm...
cu ce am ramas dupa noaptea dintre ani?
cu amintiri frumoase?
petrecere faina?
bautura din belsug?
a curs ca raul?
sper!...
eu am ramas cu o lovitura buna la genunchi de nici nu pot sa merg cum trebuie.
cum a ajuns buba aia acolo, nu ma intrebati, k e o poveste prea lunga.
trecand peste.
asta a fost primul revelion pe care l-am facut fara familie.!!!!!
da!!!
finally!!!!!!!!
asa k nu conteaza ca a fost prea scump si ca "za party" n-a fost chiar pe masura banilor.
da-i dracu!
m-am distrat.
*rolls eyes*
mda...chiar a fost ok.
am fost cu oameni la care tin si asta a contat cel mai mult.
asa ca, daca stau bine si ma gandesc (and for fucks sake, i do that a lot), asta e ceea ce mi-a ramas. faptul ca am petrecut cu prieteni.

hai sa vad cum o sa fie 2009.

"peste 2 ani, club in paris da, teo???"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu