vineri, 30 ianuarie 2009

prima intalnire de gradul 3 dintre artist si jurnalist

ca tot am facut o recenzie a unui film numit "interview" tre sa scriu si despre unul adevarat.
am avut parte de primul meu interviu ieri seara. dupa gig, o (sort of) jurnalista a venit sa-mi puna fix 6 intrebari. scurt si la obiect:

1. de ce ai alex jazz-ul?
prin jazz simt viata mai viu ca oricand, este modalitatea mea de exprimare si de manifestare.

2. de ce canti doar in cluburi si puburi mici?
puburile iti ofera o atmosfera intima, o apropiere de public. probabil ca daca as canta pe scene mai mari, nu as mai putea fi eu insami, oamenii din sala nu ar mai simti la fel de bine "feelingul" jazz-ului. si plus, jazz-ul s-a nascut in locaruri ca astea.

3. te-ai gandit vreodata sa scoti un album?
sincer, nu. eu fac muzica din hobby, nu pentru bani. muzica e o placere pe care nu vreau sa o comercializez in felul acesta, cel putin nu deocamdata.

4. dar ce zici de albumu live?
sa scoatem un album live? in mare, am cam facut asta deja. mai degraba, ma rog, am inregistrat o data un concert, audio/video dar nu pentru comercializare, ci pentru prietenii si familiile noastre, care nu au putut sa vina, dar vroiau sa vada cum ne destrabalam.

5. faci ceva anume pentru a evolua?
pentru a evolua in sensul de a ajunge mare si tarre nu. dat fiind ca e un hobby, nu ma gandesc prea mult la asta. las lucrurile sa mearga in voia lor, totul vine pe parcurs si natural.

6. care sunt proiectele de viitor?
hmmm....nu prea pot sa spun ca am cine stie ce proiecte. deocamdata imi doresc sa fac in continuare ceea ce-mi palce si sa iasa bine. poate reusim sa facem un mic turneu. si paote mai maresc trupa, in viitor. se simte nevoia de inca un chitarist. haha


interviul a mers destul de bine....unde va fi publicat habar n-am pentru ca eram destul de hyper sa ma doara nicaieri...(si oricum ma mir ca mai tin minte ce am zis)

ah...si inca ceva....pacat ca totul s-a petrecut in cadrul unui exercitiu la cursul de franceza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu